Stránky

štvrtok 5. februára 2015

Mia ♥

Ahojte, 
chcela by som sa s Vami podeliť o jednu z mojich najväčších radostí za poslednú dobu-Mia.

Po Miu sme si šli v sobotu 17.1.2014do Čiech. Konkrétnejšie do Ostravy. Chcela som psíka už dlho, no s mojim tatom mi dalo veľa roboty nejako pohnúť. Bývala s ďalšími 6 psíkmi. Boli to 4 šteniatka ako je aj tá naša a potom 3 veľké psy. Hovorí sa, že psík keď je z takého veľkého kolektívu tak si horšie zvykne na samotu. Mia vyvádzala len prvé dni a už je to v poriadku. Sem-tam nájdeme niečo rozbité ale nebýva často sama doma a aj keď tak iba na chvíľu. Rozbitá vec sa ľahko kúpi, no veľmi sa strachujeme nech sa Mii niečo nestane. 
Mia je Bolónska a rovnakú rasu má veľa známych celebrít (napr. Demi Lovato). Psík by mal byť pokojný, no tá naša je taký malý blázonko. Väčšinu času prespí a je veľmi priateľská. Psík by mal poslúchať a reagovať na svoje meno od 6.mesiaca až roka. Tá naša má 3 mesiace tak je to ešte také malé klbko. Prináša nám veľa radosti a skrášľuje každý jeden deň :)

Máte aj vy psíka?
Prajem Vám pekný deň ♥


2 komentáre:

  1. Mia je krásna a pohľad na ňu vyvoláva na mojej tvári úsmev :)
    Ďakujem, že si sa podelila o svoju najväčšiu radosť poslednej doby :) ... potešilo ma to :)

    Nie, psíka nemám ...
    Prajem i ja Tebe pekný večer.

    OdpovedaťOdstrániť