Stránky

piatok 13. februára 2015

Balzamy, balzamičky #1

Dnes som sa rozhodla vám ukázať niečo zo svojej zbierky kozmetiky a to konkrétne balzamy. 
Patrím k ľuďom, ktorí musia mať stále pri sebe kozmetickú tašku a v nej všetky potrebné veci, no balzam je u mňa nevyhnutný. Balzam si dávam na pery vždy keď cítim, že ich mám suché alebo proste len tak po pití alebo jedení. Balzam bežnej veľkosti (napr. ako je ten biely balzam na fotke) mi vydrží približne mesiac, no i napriek tomu balzamy stále kupujem.



BB Balzam na pery The ONE

Tento balzam mám približne od novembra (na fotke je ešte celý, nový). Kupovala som si ho, pretože bol v Oriflame zrovna ako novinka a tak bol za zvýhodnenú cenu. Hneď po otvorení sa mi zdal veľmi malý, pretože je veľmi mastný a tak sa rýchlo míňa. 
Popis produktu na of. stránke: Zvláčňujúci balzam na pery urobí všetko - rozjasní, upokojí a ochráni pery. Dlhodobo hydratuje pery až na 24H. Je obohatený o olej z pšeničných klíčkov a aloe vera, ktoré pery hydratujú a chránia. Zamedzuje popraskaniu pier a tvoreniu jemných rýh v dôsledku suchosti.


Čo vravím na produkt ja?: Vôbec ma nesklamal. Na to, že som ho kupovala bez hodnotení a len na základe ceny tak ma prekvapil. Balzam je celkom mastný a tak sa veľmi rýchlo míňa, no pery hydratuje na niekoľko hodín a po použití sú pery veľmi hebké. Balzam som si hneď nakúpila do zásoby a určite ho budem ešte dlho používať.

Essence- caring lipbalm laughing

Tento balzam som dostala od časopisu "Kamarát" za predplatné v decembrovom čísle.
Nech som akokoľvek hľadala tak na internete nie je nič o zložení, dokonca ani zmienka o možnej hydratácii.
Z môjho pohľadu je balzam príliš tvrdý a ťažko sa rozotiera. Ak bol určený na hydratáciu tak sa im to "trochu" nevydarilo. Ale príjemne vonia a to je jediné +. O tento balzam by som nezakopla už ani náhodou. Beriem to tak, že sa ku mne dostal pomocou časopisu a bol to nevydarený pokus o potešenie.

Coca-Cola lip smacker

Balzam som zvažovala veľmi dlho, no nechcela som si ho kúpiť, pretože na Slovensku sa mi zdal príliš predražený. Je to balzam dovážaný z USA a určite ho tam majú o polovicu lacnejší. Nakoniec som si ho doviezla z dovolenky v Thajsku s myslením si, že je lacnejší, no po prerátaní na našu menu som zistila, že som ho kúpila za rovnakú cenu.  K výrobku sa taktiež nenachádza na internete ani len zloženie.
Príchuť je podľa mňa veľmi sladká a nie je príjemná na perách. Balzam dlho nevydrží (nie, nie je to neustálym oblizovaním pier) a tak sa rýchlejšie míňa. Ale niekedy zaženie chuť na normálnu Coca-Colu a keď zrovna človek nemá možnosť vypiť normálnu, tak je to šikovná vecička :)


Balzam na pery VeryMe Happy Lips

Tento balzam na pery som si objednala naraz s najlepšou kamarátkou a boli časy kedy sme ho mali neustále pri sebe. V škole sme si ho dokonca zatvárali do peračníka len nech ho v prípade potreby máme stále pri sebe. Veľmi sme si ho obe zamilovali.
Čo píše of. stránka: Tónovaný balzam na pery s prírodným zložením a príjemnou vôňou pre hodvábne hebké pery. Transparentná textúra s vyživujúcim mandľovým olejom, vitamínom E a zvláčňujúcim včelím voskom sa rozplýva na perách.
Čo naň vravím ja?: Ako aj s BB balzamom tak aj s týmto som spokojná. Mám veľmi rada balzamy z Oriflamu a zatiaľ ani raz ma nesklamali. Pri tomto sa mi nepáči to ako je balený. Nepáči sa mi, že sa musí nanášať prstami alebo štetcom a tak je nie moc vhodný na použitie mimo domova. A tiež sa mi nepáči biely vrchnák, pretože ako som už spomínala tak ten môj sa povaľoval všelikde a tak sa rýchlo zašpiní. Ale čo sa týka zloženia tak to je výborné. Pery sú hebké ešte dlho po nanesení balzamu a príjemne sa lesknú.

EOS
Ku balzamu Eos som sa dostala vďaka videoklipu Miley Cyrus. Eos je taktiež americká značka, ktorá sa dováža na Slovensko. Ja som zatiaľ mala len 3 príchute- Summer fruit (letné ovocie), Pomegranate Raspberry (Granátové jablko) a Sweet mint (Sladká mäta). Na fotke sa nachádza Granátové jablko a Sladká mäta. Letné ovocie mi vydržalo len 2 týždne, pretože potom utrpel úraz a musela som ho vyhodiť. 
Čo píše internet: 100% prírodný, 95% organický balzám na pery z USA. Každá príchuť obsahuje na antioxidanty bohatý vitamín E, bambucké maslo a jojobový olej. Bez gluténu, parabénu, petrolátu a ftalátu.
Čo píšem ja: Tieto balzamy nie sú praktické na prenášanie, pretože gulička v ktorej sa balzam nachádza je príliš veľká. Sympatický mi je aj napriek tomu obal, pretože je z príjemného materiálu, no ľahko sa špiní a je jemný. Pokiaľ je balzam pravý tak má príjemnú vôňu, ktorú spĺňa s názvom. Balzam pery hydratuje a sú po ňom príjemne hebké a chuť balzamu ani po hodinách nezíde. Mne takýto balzam vydrží niekoľko mesiacov (na fotke sú balzamy po polročnom používaní, no obsahovo sú ako nové). Balzami Eos mám veľmi rada, no má aj svoje nedostatky. Balzamy si kupujem z tejto stránke a mám istotu, že sú pravé.


Tieto 3 balzamy som si našla pod vianočným stromčekom, no názov nepoznám. Balzamy sú v tvare ovocia s akou príchuťou je balzam vo vnútri. Balzamy sú veľmi maličké a tak sa všade zmestia. No taktiež sa nanášajú buď štetcom alebo prstom a tak si ich človek môže dávať len doma. Balzamy na perách vydržia veľmi krátko, no i napriek tomu sú super, pretože spĺňajú príchuť. 




Zbožňujem moje balzamy :)
Máte aj vy svoju obľúbenú značku/balzam, ktorú/ý obľubujete?
Prajem pekný deň ♥


2 komentáre:

  1. Ja som balzam nikdy nepoužívala, lebo som nepotrebovala, ale od jesene som začala mať dosť suché pery tak som si jeden kúpila. Bol kvalitný a začala som ho používať čoraz viac a často, až som ho používala každých pár hodín. No potom som zistila, že sa mi pery poškodili viac než boli predtým a už boli suché skôr z toho balzamu. Potom som čítala, že čím častejšie používame balzam, tým sa pery od neho stávajú závislejšie. Moje boli už v hroznom stave až boleli a tak som s balzamom skúsila úplne prestať, aj keď to bol boj. No nejako som to vydržala a pery sa mi pomaly začali sami liečiť a obnovovať. Nakoniec ich už mám úplne v poriadku a balzam už nepotrebujem. A žiadny už radšej používať ani nebudem. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Táto informácia ma veľmi šokovala. Nikdy by ma nenapadlo, že z častého používaniu balzamu znamená návyk pier. Ďakujem za info :)

      Odstrániť