Stránky

nedeľa 10. mája 2015

Súťaž ♥

Ahojte :) Tento víkend som si triedila knihovničku a dostala som veľkú chuť niekomu spraviť radosť.
Nakoniec ma tak napadla myšlienka, že by som zopár kníh mohla dať do súťaže.
Je to moja 1. súťaž na tomto blogu a verím, že niekomu vyčarím úsmev na tvári :)
O čo môžte súťažiť? 
Do súťaže som sa rozhodla dať 4 knihy a to "Kým hviezdy svietia, Pod vražednou oblohou, Ochrankyňa a Štatistika pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad."
Koľko ľudí vyhrá?
Výhercov vyberiem náhodne. 
Výhercovia budú 3. 1. si vyberie 2 knihy podľa vlastného výberu
                                 2. si vyberie 1 knihu podľa vlastného výberu z tých ktoré ostanú
                                 3. dostane tú knihu, ktorá ostane
Ako sa môžte zúčastniť? 
  • Sledovať môj blog cez GFC 
  • Napísať mi sem pod článok do komentáru vašu prezývku
  • Do komentáru odpovedať na otázku: Čo sa vám páči na mojom blogu a čo naopak nepáči?
Prajem vám pekný deň ♥











15 komentárov:

  1. Cez GFC ťa sledujem ako Kristín. :)
    Prezývka: Kristín.
    Páči sa mi dizajn blogu a taktiež, že pridávaš aj trochu iné články (napríklad o Demi). :))
    A nepáči? Fúú, na tvoj blog som práve narazila a zatiaľ nemám čo vytknúť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za zapojenie do súťaže a prajem veľa šťastia pri losovaní :)

      Odstrániť
    2. Gratulujem, vyhrala si 2. miesto :) http://planet-of-everything.blogspot.sk/2015/06/vyhodnotenie-sutaze.html

      Odstrániť
  2. Pekná súťaž o krásne knižky! Dve knižky z týchto mám, ale tak skúsim šťastie :D

    GFC: Monika a jej Pieseň Fantázie
    Prezývka: Mony
    Odpoveď: Mne sa tvoj blog hneď zapáčil podľa vzhľadu a potom si ma získal aj vďaka iným druhom článkov ako sú recenzie(presne ako spomína Kristín) :) A čo sa mi nepáči? Tak to neviem, tvoj blog mám rada a myslím, že mu nič nechýba ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za zapojenie do súťaže a prajem veľa šťastia pri losovaní :)

      Odstrániť
    2. Gratulujem, vyhrala si 3. miesto :) http://planet-of-everything.blogspot.sk/2015/06/vyhodnotenie-sutaze.html

      Odstrániť
  3. Sledujem cez gfc ako patty nightdream.
    Prezývka: Patty
    Vidím, že si si blog ešte len nedávno založila. Vzhľad, recenzie aj iné články sú mi sympatické a páčia sa mi. Som zvedavá, ako sa blog aj ďalej rozvynie, a či zostaneš na takejto vlne. :) A čo sa mi nepáči, nemám čo vytknúť. ;) Ešte len teraz som ťa objavila, ale poteším ťa. Získala si nového čitateľa. :D ♥

    http://my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za zapojenie do súťaže a prajem veľa šťastia pri losovaní :)

      Odstrániť
  4. DominikaCouf
    xo-domissek-xovseznam.cz
    Jelikož blog je poměrně nově založený, je na něm určitě ještě spousta práce a těžko posuzovat. Co se mi ale líbí, je struktura článků, které jsou doplněné o osobní poznámky a obrázky. Zapracovala bych na designu, menu, a mě osobně nevyhovuje ani taková všehochuť - i když ta je z názvu blogu zřejmá.
    Ale přeji hodně štěstí do budoucna ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oprava emailu: xo-domissek-xo@seznam.cz

      Odstrániť
    2. Ďakujem za zapojenie do súťaže a prajem veľa šťastia pri losovaní :)

      Odstrániť
    3. Gratulujem, vyhrala si 1. miesto :) http://planet-of-everything.blogspot.sk/2015/06/vyhodnotenie-sutaze.html

      Odstrániť
  5. Lenka Ď.
    GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    Na tvoj blog som narazila len nedávno, no páčia sa mi tvoje mesačné chvástačky a články s tvojimi názormi. Naopak sa mi nepáči dizajn. Tie značky nie sú veľmi pekné, nehovoriac o tej hore, ktorá je dosť roztiahnutá do šírky. Chýba tomu nejaký header - logo úplne hore. To je môj názor, ale skús nad tým pouvažovať. :)
    music-escapefromreality.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj,
      na blogu bola tieto 2 dni nejaká chyba, no už je opravená, a tak je až teraz vidno pravý vzhľad blogu :)
      A ďakujem za zapojenie do súťaže a prajem veľa šťastia pri losovaní :)

      Odstrániť
  6. GFC: Foxy
    na blog som narazila len dnes, takže nemám veľa čo komentovať, no páči sa mi banner :) inak mi tu chýba viac článkov a početnejšie menu :) nejako ozvláštniť ten blog :D

    OdpovedaťOdstrániť